Rekrutacja – Koordynator usług porządkowych

Główne obowiązki:

  • Wsparcie w koordynowaniu umową na obsługę szaletów miejskich / usługi porządkowe
  • Koordynowanie pracą osób zatrudnionych przy obsłudze szaletów miejskich / usługach porządkowych oraz kontrola jakości wykonywanej przez nich pracy
  • Nadzór nad stanem technicznym pomieszczeń w których realizowane są usługi porządkowe we współpracy z konserwatorem (przeglądy, ubezpieczenia, przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zlecanie napraw)
  • Tworzenie grafików, organizacja zastępstw
  • Aktywne poszukiwanie osób do pracy, z uwzględnieniem celów statutowych Spółdzielni (wsparcie w zakresie rekrutacji)
  • Tworzenie i nadzór nad dokumentacją zawiązaną z realizowanym zadaniem (m in. miesięczne rozliczenia finansowe)
  • Współpraca z innymi działami w Spółdzielni (m. in.: Dział Administracyjno-Gospodarczy, Dział Kadr i Płac)
  • Bieżący kontakt z klientami, dostawcami
  • Wsparcie w prowadzeniu gospodarki magazynowej

Wymagania:

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiesz budować relacje
  • Masz energię do działania, jesteś pracowita/pracowity i nastawiona/y na rozwiązywanie problemów
  • Chcesz się rozwijać i masz wizję tego jak rozwijać naszą Spółdzielnię
  • Sądzisz, że będziesz się dobrze czuć w Spółdzielni, a my z Tobą
  • Jesteś odporna/y na stres i elestyczna/y
  • Masz uprawnienia do prowadzenia samochodu
  • Jesteś samodzielna/y i dobrze organizujesz pracę własną i zespołu
  • Posiadasz inicjatywę
  • Dążysz do określonych efektów i rezultatów
  • Stale się rozwijasz

Co oferujemy:

  • Umowa o pracę
  • Dobrze wyposażone stanowisko pracy
  • Płatny dzień wolny z okazji Twoich urodzin
  • Możliwość odkrycia swoich talentów
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, korzystanie z biblioteki dla pracowników (zawierającej głównie książki o tematyce rozwoju osobistego)
  • Zdobycie doświadczenia w przedsiębiorstwie społecznym, które realizuje zadania i projekty aktywizujące zawodowo 
  • Ciekawą pracę w pozytywnym zespole 

Harmonogram rekrutacji:

Zobacz harmonogram rekrutacji, by podjąć decyzję, czy znajdziesz dla nas czas:

26 sierpnia – 05 września – I etap rekrutacji – uzupełnianie ankiet;13 – 14 września – rozmowy w siedzibie Spółdzielni bądź online;
06 – 09 września – czytamy ankiety i wybieramy osoby do kolejnego etapu;16 września – wyniki rekrutacji

    Imię*:

    Nazwisko*:

    Miejsce zamieszkania*:

    Telefon*:

    E-mail*:

    Wypełnij poniższą ankietę i dołącz plik z CV

    1. Dlaczego chcesz dostać tą pracę?

    2. Jak dobrze znasz naszą Spółdzielnię i to czym zajmujemy się na co dzień?

    3. Jak zamierzasz wykorzystać swoje doświadczenie zawodowe, by rozwinąć naszą Spółdzielnię?

    4. Jakie książki lubisz czytać?

    5. Czy robiłaś/robiłeś test Gallupa? Jeśli tak, jakie talenty masz w pierwszej piątce?

    6. Ile chciałabyś/chciałbyś zarabiać miesięcznie brutto?

    7. Czy według Ciebie Spółdzielnia powinna rozszerzyć swoją działalność? Jeśli tak to w jakich obszarach nas widzisz?

    8. Jakie cele postawiłabyś/postawiłbyś sobie gdybyś dostała tą pracę?

    9. Opisz swój styl pracy.

    10. Wymień 3 najważniejsze dla Ciebie wartości.

    11. Czego się nauczyłaś/nauczyłeś w ciągu ostatnich 6 miesięcy?

    12. Czego chcesz się nauczyć w ciągu najbliższego roku?

    Twoje CV*:

    Obowiązek informacyjny:
    Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Gdańska Spółdzielnia Socjalna, z siedzibą pod adresem: ul. Solec 4, 80-564 Gdańsk, posługująca się numerem NIP 584-271-69-19, email: rekrutacja@gss.org.pl

    ZGODY:
    - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gdańską Spółdzielnię Socjalną na potrzeby przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacji
    - Oświadczam, że zapoznałem/am się z poniższymi informacjami na temat przetwarzania danych osobowych:

    Administratorem danych osobowych podanych w ankiecie jest Gdańska Spółdzielnia Socjalna, ul. Solec 4, 80-564 Gdańsk, NIP: 584-271-69-19. Z Administratorem można skontaktować się e-mailowo: iod@gss.org.pl. Jeżeli rekrutacja zmierza do zawarcia umowy o pracę, to dane w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). W przypadku, gdy rekrutacja zmierza do nawiązania współpracy w ramach stosunku cywilnoprawnego, to podstawowe dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy cywilnoprawnej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W przypadku danych podawanych dobrowolnie przez kandydata będą one przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w każdym czasie. Dane osobowe mogą być przekazywane hostingodawcy, który przechowuje dane na serwerze skrzynki pocztowej, dostawcom narzędzi informatycznych, a także prawnikom. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego. Przysługują Ci prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, by uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym; podanie innych danych jest dobrowolne.

    Facebook

    Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
    Skip to content