Gdańska Spółdzielnia Socjalna dba o jak najwyższą jakość realizowanych przez siebie usług poprzez wdrażanie standardów postępowania, sukcesywne i efektywne zarządzanie procesami oraz analizowanie potrzeb naszych Klientów pod kątem spełniania Ich oczekiwań.
Dbanie o wysoką jakość usług opiekuńczych przejawia się w:
- zatrudnianiu do realizacji usług osób posiadających odpowiednie kwalifikacje potwierdzone certyfikatami lub świadectwami oraz powiększaniu odpowiedniego
- doświadczenia i cech charakterologicznych.
- podnoszeniu kwalifikacji poprzez szkolenia opracowywane przez Gdańską Spółdzielnię Socjalną
- przekazywaniu osobom realizującym usługi opiekuńcze środków zabezpieczenia osobistego
- bieżące monitorowanie jakości realizowanych usług przez naszych koordynatorów
Dbanie o wysoką jakość szkoleń i organizowanych przez nas wizyt studyjnych przejawia się w zatrudnianiu osób o odpowiednich kwalifikacjach i kompetencjach zgodnych z realizowanym programem szkoleniowym. Do realizacji szkoleń i wizyt studyjnych podchodzimy w sposób indywidualny i elastyczny zgodny z oczekiwaniami Klientów.
Dbanie o wysoką jakość usług porządkowych i drobnych prac remontowych polega m.in. na dużej elastyczności w realizacji zadań, przestrzegania ustalonych terminów, dostosowaniu się do wymogów Klientów, monitorowania realizacji usługi.
Staramy się utrzymywać stały kontakt z naszymi Klientami poprzez:
– monitorowanie jakości świadczonych przez nas usług
– stałe poszerzanie zakresu naszych ofert i oferowanie nowych usług
– informowanie o nowych produktach/usługach oraz postępach prac
– zaproszenia na wydarzenia z życia Spółdzielni
Polityka jakości Gdańskiej Spółdzielni Socjalnej
W dążeniu do stałego doskonalenia, oraz dalszego rozwoju działalności gospodarczej, w duchu odpowiedzialności społecznej i spełnienia wymagań związanych ze statutową działalnością Gdańskiej Spółdzielni Socjalnej, przyjęto niniejszą Politykę Jakości zorientowaną na potrzeby klienta zewnętrznego i wewnętrznego, która gwarantuje realizację podejmowanych przez Spółdzielnię działań na najwyższym dostępnym poziomie.
Polityka Jakości jest ściśle powiązana z naszym powołaniem, wyznawanymi przez nas wartościami, postawą etyczną i z przyjętą misją Spółdzielni, która brzmi następująco: „Dzięki nam nie jesteś sam”
Polityka realizowana jest poprzez dążenie do osiągnięcia następujących celów:
- Przestrzegania obowiązujących przepisów prawnych RP i norm prawa międzynarodowego;
- Pokazania, że ludzie są dla nas źródłem siły, decydują o naszej reputacji i witalności;
- Promowania kreatywności, osobistej odpowiedzialności oraz pracy zespołowej naszych pracowników i współpracowników;
- Pracownikom bądź współpracownikom oferowanie wynagrodzeń na poziomie nie mniejszym niż wynagrodzenie minimalne (w przeliczeniu na etat bądź godzinę pracy);
- Nieustannego podnoszenia kwalifikacji zawodowych, doskonalenia umiejętności pracowników i współpracowników;
- Ciągłego doskonalenia wszystkich procesów związanych z realizacją usług, aktywizacją zawodową osób zagrożonych wykluczeniem bądź wykluczonych, działalnością na rzecz społeczności lokalnej;
- Stałego poszerzania i rozwoju działalności Spółdzielni;
- Przeznaczania wypracowanych zysków na realizację celów statutowych Spółdzielni;
- Nawiązywania długoterminowej współpracy z naszymi klientami poprzez budowanie zaufania i profesjonalnych relacji biznesowych. Pokazania, że nasi klienci są w centrum naszej uwagi;
- Wytyczania nowych kierunków w podejściu do działalności podmiotów ekonomii społecznej, a przede wszystkim spółdzielni socjalnych; dzielenie się dobrymi praktykami;
- Działania zgodnie z zasadami uczciwej i zdrowej konkurencji;
- Podnoszenia jakości usług mających wpływ na realizację zadań, dla których została Spółdzielnia powołana;
- Stałej profesjonalizacji współpracy i komunikacji z otoczeniem zewnętrznym, a przede wszystkim z instytucjami działającymi na rzecz przestrzegania praw człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym bądź wykluczonych, z przedstawicielami społeczności lokalnej;
- Dążenia do bilansowania się działalności Spółdzielni z wykorzystaniem wszelkich instrumentów finansowych;
- Pozyskiwania środków finansowych w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz innych źródeł.