Szukamy kogoś, kto ma doświadczenie w zarządzaniu biurem i będzie miał satysfakcję z tego, że damy mu dużą samodzielność w organizowaniu biura i rozwoju Spółdzielni.
Twoje zadania:
- Obsługa sekretariatu
- Realizacja obiegu dokumentów
- Nadzór nad dokumentacją
- Przygotowywanie pism, dokumentacji, umów
- Pilnowanie terminów związanych z funkcjonowaniem Spółdzielni
- Realizacja planu pracy
- Prowadzenie strony internetowej
- Wsparcie w realizacji zadań Dyrektora, Zarządu, działów odpowiedzialnych za obsługę klienta
- Nadzór nad wyposażeniem i środkami trwałymi
- Zaopatrzenie
Aplikuj jeśli:
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiesz budować relacje
- Masz energię do działania, jesteś pracowita/pracowity i nastawiona/y na rozwiązywanie problemów
- Chcesz się rozwijać i masz wizję tego jak rozwijać naszą Spółdzielnię
- Sądzisz, że będziesz się dobrze czuć w Spółdzielni, a my z Tobą
- Jesteś odporna/y na stres i elestyczna/y
Korzyści wynikające z bycia częścią zespołu Gdańskiej Spółdzielni Socjalnej:
- Umowa o pracę.
- Benefity pracownicze.
Samodzielność i decyzyjność – zatrudniamy osoby dorosłe i jako takie je traktujemy. Oczekujemy określonych efektów i rezultatów, lecz dajemy bardzo dużą swobodę w sposobie ich osiągania.
Ciągły rozwój i nauka – Będziesz mieć więc okazję brania udziału w różnych szkoleniach, konferencjach, zarówno online, jak i stacjonarnych.
Harmonogram rekrutacji:
Zobacz harmonogram rekrutacji, by podjąć decyzję, czy znajdziesz dla nas czas:
15 marca – 4 kwietnia – I etap rekrutacji – uzupełnianie ankiet; | 26 – 30 kwietnia – przeglądamy zadania i wybieramy osoby do III etapu |
5 – 9 kwietnia – czytamy ankiety i wybieramy osoby do kolejnego etapu; | 30 kwietnia – decyzja kto przechodzi do III etapu; |
12 kwietnia – wysyłamy zadania praktyczne do osób, które przeszły do II etapu; | 5 – 7 maja – rozmowy w siedzibie Spółdzielni bądź online; |
12 – 15 kwietnia – II etap – czekamy na odpowiedzi; | 10 maja – wyniki rekrutacji |